Dzwoń: 601 172 651 lub pisz: sklep@splendore.pl
Jak kupować?

Przygotuj krótki przewodnik po zakupach w SPLENDORE Kempisty Dariusz: za pomocą wypunktowanej listy opisz krok po kroku, jak znaleźć dany produkt, jak go wybrać i zamówić. Niech to będzie scenariusz przydatny dla obu stron - klientowi dzięki temu podsuniesz praktyczny mini-poradnik, a sam przy okazji sprawdzisz raz jeszcze wszystkie etapy konieczne do pokonania podczas zakupów w twoim sklepie. 

Stany dostępności
Wyjaśnij też tutaj, na czym polegają stany dostępności w SPLENDORE Kempisty Dariusz. Co to znaczy na przykład, że produkt jest "na zamówienie"? Albo ile trwa dokładnie realizacja zamówienia? Warto też opisać, czy są jakieś specjalne warunki zamawiania i zwrotu danego towaru.

Sposoby płatności
Ta strona może ci również posłużyć do wymienienia sposobów płatności, z jakich można korzystać w twoim sklepie. Oczywiście, możesz kwestiom płatności poświęcić zupełnie inną, odrębną stronę, ale zamieszczenie tutaj podstawowych informacji (np. czy obsługujesz karty kredytowe i czy dzieje się to bez dopłat, czy sprzedajesz na raty i czy używasz płatności PayPal) powinno wystarczyć. 

Kody rabatowe, zniżki i promocje
Używasz systemu kuponów rabatowych lub zniżek indywidualnych? Koniecznie napisz w kilku słowach, jak SPLENDORE Kempisty Dariusz korzystać z kodów promocyjnych i jak działa system zniżek w koszyku dla stałych klientów.

Twoje konto - sprawdzanie stanu zamówień
Poinformuj klienta, gdzie może sprawdzać stan swoich zamówień oraz jak zmieni swoje dane i odzyska zapomniane hasło. Najlepiej będzie, jeśli w tym miejscu zamieścisz link do konta klienta.

 


Tę stronę możesz zmieniać tutaj:
Panel administratora > Zawartość > Strony informacyjne > Jak kupować?
 

Jak poruszać się po sklepie SPLENDORE - hurtownia kosmetyczno - fryzjerska?

Oferta sklepu splendore.pl (drzewo kategorii po lewej stronie) podzielona jest na kategorie główne (np. PAZNOKCIE, FRYZJERSTWO, KOSMETOLOGIA, REHABILITACJA,  itp.), z których każda następnie dzieli się na podkategorie producentów lub podkategorie produktu.

W nagłówku strony znajduje się menu kierujące do poszczególnych stron informacyjnych (np. MENU, BLOG, PROMOCJE,  NOWOŚCI, SZKOLENIA itp.).

W prawej, górnej części strony widoczne jest logowanie do panelu klienta. Login i Hasło ( logowanie użytkowników, którzy dokonali już rejestracji w sklepie) oraz Formularz Rejestracji Konta nowego Użytkownika.

Wyszukiwanie interesującego produktu ?

Korzystając z pola "szukaj w sklepie" (w górnej części strony) wpisz konkretną nazwę lub przynajmniej frazę szukanego produktu (np. "tunika kosmetyczna" lub przynajmniej "tunika" czy też "kosmetyczna") i kliknij obok ikonkę "lupa".

Jak kupować w sklepie splendore.pl ?

Gdy już znalazłeś/aś interesujący Cię produkt użyj przycisku "do koszyka". Ta czynność przeniesie Cię do strony "koszyka". Tam możesz zobaczyć co aktualnie się w nim znajduje. Tu możesz także zwiększyć ilość, wybrać sposób dostawy oraz zadecydować o kontynuacji zakupów lub ich zakończeniu. Aby dodać kolejną sztukę towaru należy w okienko "ilość" wpisać odpowiednią cyfrę i kliknąć przycisk "przelicz", aby usunąć towar z koszyka należy użyć przycisku "X" w kolumnie "akcje". Aby dodać towar z innej kategorii należy użyć przycisku "kontynuuj zakupy" wybrać interesujący produkt i postępować jak wyżej.

Jeśli zdecydowałeś/aś już decyzję o finalizacji zakupów użyj przycisku: "Zamawiam". Przeniesiony/a zostaniesz do podstrony umożliwiającej wpisanie danych adresowych do faktury i do wysyłki. W tym momencie jeśli masz już już założone konto zaloguj się klikając na przycisk "zaloguj się". Jeśli nie założyłeś/aś jeszcze konta załóż je klikając na przyciski "zarejestruj się" . Dzięki temu uzyskasz dostęp do stałych przywilejów (np. podgląd statusu realizacji zamówień i historii zakupów, brak konieczności wprowadzania swoich danych przy kolejnych zakupach, możliwość otrzymania rabatów i kuponów promocyjnych). Możesz też złożyć zamówienie bez rejestracji konta rezygnując z wymienionych przywilejów poprzez kliknięcie przyciskiem "złóż zamówienie".

 

Wybór formy transportu towaru oraz zapłaty:

Możesz wybrać odpowiedni dla Ciebie sposób dręczenia towaru: osobiście, za pośrednictwem kuriera (przedpłata na konto lub kurierowi przy odbiorze), za pośrednictwem poczty polskiej (przedpłata na konto lub za pobraniem), Paczkomaty InPost (przedpłata na konto lub za pobraniem).

Wybierz płatność:

  • gotówką lub kartą płatniczą (przy odbiorze osobistym w sklepie) - brak opłaty za dostawę
  • przelewem na konto bankowe (koszt kuriera wynosi 16pln, poczta polska 11pln)
  • za pobraniem (koszt kuriera wynosi 22pln, poczta polska 18pln)
  • Paczkomaty InPost (koszt pobrania 14,50pln, koszt przedpłaty na konto 10,50pln)
  • w przypadku zakupu na raty koszt wysłania towaru wraz z umową kredytową wynosi 30pln (lub w zależności o wagi towaru)

Rejestracja i logowanie

Przystępując do zakupów z w splendore.pl warto się uprzednio zarejestrować i zalogować. W tym celu wypełnij odpowiedni formularz, podaj w nim dane niezbędne do identyfikacji. Formularz pojawi się po wciśnięciu przycisku "Zaloguj się" na czarnej górnej belce. Dane podane w formularzu są na stałe przypisane do wybranego identyfikatora użytkownika potwierdzanego ustawionym hasłem.

Wymaganą i ważną informacją jest podanie poprawnego i aktywnego konta poczty elektronicznej niezbędnego do odbierania informacji o stanie zamówienia.

Jak możesz zapłacić za zakupy w sklepie splendore.pl ?

Możesz płacić na trzy sposoby:

  • Osobiście przy odbiorze w salonie sprzedaży Warszawa, ul. Radzymińska 204 (brak kosztów dostarczenia towaru)
  • Przelewem na konto bankowe do mBank o numerze 64 1140 2004 0000 3302 3397 5092 (w polu z tytułem należy wpisać numer zamówienia).
  • za pobraniem przy odbiorze paczki

Otrzymanie zamówionego towaru

Paczkę z zamówionymi artykułami dostarczy Ci kurier z firmy K-EX. Firma kurierska umożliwia Ci z pomocą aplikacji znajdującej się pod adresem http://k-ex.pl/ w dowolnym momencie śledzenie paczki. W tym celu w polu zlokalizuj przesyłkę wpisz nr listu przewozowego). Pamiętaj, aby przy odbiorze przesyłki sprawdzić jej stan. Możesz również odebrać zamówiony sprzęt osobiście w w naszym salonie sprzedaży w Warszawie na ul. Radzymińskiej 204.

Gwarancje i zwroty produktów

Przy odbiorze dokładnie sprawdź przesyłkę w obecności kuriera i oceń czy nie uległ on uszkodzeniu podczas transportu. Gdy zauważysz na paczce ślady uszkodzenia poproś kuriera o sporządzenie stosownego protokołu. Większość produktów z oferty sklepu splendore.pl objętych jest gwarancją producenta. Gdy zauważysz uszkodzenia produktu lub odkryjesz jego wadę fabryczną skontaktuj się z przedstawicielem sklepu splendore.pl pod adresem e-mail sklep@splendore.pl i opisz usterkę oraz podaj swoje dane osobowe i dane swojego zamówienia. Otrzymasz wówczas szczegółowe informacje na temat dalszego postępowania z uszkodzonym towarem. W niektórych przypadkach producenci prowadzą własne punkty serwisowe, w których możesz dokonać naprawy gwarancyjnej uszkodzonego sprzętu całkowicie bez konieczności konsultacji z nami - szczegóły znajdziesz na karcie gwarancyjnej dołączonej do produktu. W takiej sytuacji możesz także zadzwonić do nas na 601 172 651 by otrzymać stosowne informacje.

Jak kupić towar na firmę w sklepie splendore.pl ?

Jeśli chcesz otrzymać fakturę VAT podczas wypełniania formularza adresowego zaznacz opcję "firma" i wpisz dane firmowe.

Jak kupić towar na raty lub leasing w sklepie splendore.pl ?

Jeśli chcesz zakupić towar na raty. Przejdź do zakładki w menu raty zakupy w 3 prostych krokach, postępuj zgodnie z opisem - pierwszym krokiem jest wypełnienie wniosku kredytowego dostępnego w zakładce raty (wypełnij wniosek kredytowy już teraz)

Jak kupić towar w leasing w sklepie winmar.pl ?

Jeśli chcesz zakupić towar w leasing. Pierwszym krokiem jest kontakt z osobą odpowiedzialną za tą formę finansowania: jarek@winmar.pl.

Błędy w działaniu witryny winmar.pl - co robić ?

W przypadku napotkania trudności z obsługą witryny sklepu, lub napotkania błędów w oprogramowaniu sklepu prosimy o kontakt z działem informatycznym sklepu winmar.pl pod adresem e-mail: sklep@winmar.pl

Polityka prywatności - bezpieczeństwo danych osobowych

Podane przez Ciebie podczas rejestracji dane są wykorzystywane jedynie na użytek wewnętrzny www.winmar.pl w celach identyfikacyjnych i nie będą udostępniane osobom trzecim. Jeżeli zgodziłeś się na otrzymywanie materiałów marketingowych możesz mieć pewność, że oznacza to, iż raz na jakiś czas możesz otrzymać biuletyn z informacjami o nowościach w ofercie sklepu. Ochrona Twoich danych jest dla nas najważniejszym priorytetem i możesz mieć pewność, że nie trafią one w niepowołane ręce.

 

Nie znalazłeś interesującej odpowiedzi ? Poniżej przedstawiamy listę najczęściej zadawanych pytań i odpowiedzi:

Czy umieszczone na waszych stronach ceny są netto, czy brutto?
Wszystkie podawane ceny są brutto.

Czy oferowane w sklepie artykuły są nowe oraz czy dołączone są do nich polskie karty gwarancyjne i instrukcje obsługi?
Tak, sprzedawane produkty są nowe i posiadają polskie karty gwarancyjne oraz instrukcje obsługi.

Jak długo muszę czekać za otrzymaniem towaru.
Realizujemy zamówienie zwykle w przeciągu 3 dni roboczych.

Czy Wasz sklep oferuje sprzedaż na raty?
Tak, prowadzimy sprzedaż ratalną. Sklep załatwia wszelkie formalności. Więcej informacji w dziale raty.

Czy można odebrać zamówiony towar u Państwa w firmie i zapłacić kartą?
Oczywiście, tylko proszę wcześniej z nami się skontaktować, aby upewnić się, że zamówiony sprzęt jest w danej chwili w magazynie. Możliwe jest uzgodnienie dogodnego dnia i pory odbioru zamówionego artykułu.

Czy będę musiał zapłacić za dostarczenie przesyłki, a jeśli tak, to ile?
Tak - przesyłka jest odpłatna i wynosi 25zł chyba, że jest to darmowa dostawa wtedy 0zł. Przy płatnych dostawach koszt zasadniczo zależy od wartości złożonego zamówienia i ubezpieczenia paczki.
Domyślnie zamówiony towar dostarczany jest przez firmę kurierską DPD. Dzięki takiej formie wysyłki zamówiony towar dostarczany jest z dnia na dzień (w dni robocze).
Za dodatkową opłatą możliwa jest także dostawa w sobotę.

Jaką mogę mieć pewność, że przysłany towar w zamkniętej paczce, będzie tym, który zamówiłem? Co będzie jeśli okaże się, że zawartość paczki jest niezgodna ze złożonym zamówieniem?
W razie pomyłki lub niedopatrzenia wymienimy reklamowany produkt i usuniemy ewentualne niezwłocznie.
Aby zminimalizować ryzyko wystąpienia takich sytuacji potwierdzamy zamówienia telefonicznie lub e-mailem oraz katalogujemy wszystkie zamówienia, numery identyfikacyjne sprzętu i daty ich wysyłki.

Czy będę mógł sprawdzić zawartość przesyłki przed jej opłaceniem?

Jeśli paczka jest dostarczona przez firmę DPD, to po zapłaceniu za przesyłkę można zażądać, aby kurier był obecny podczas otwierania paczki. Jeśli przesyłka zawierała by towar inny niż zamówiono, to kurier sporządzi odpowiedni protokół, który będzie podstawą do dochodzenia roszczeń.

Czy wystawiacie faktury VAT?
Tak. Składając zamówienie proszę zaznaczyć, czy potrzebna będzie faktura VAT . Jeśli zaznaczycie Państwo, że jest wymagana faktura VAT, to otrzymacie ją wraz z zamawianym towarem.

 

Czy Wasz sklep akceptuje płatności dokonywane kartą kredytową? Płatności internetowe?
Można płacić kartą fizycznie w sklepie stacjonarnym natomiast nie ma możliwości płatności on-line. Polecamy zapłatę przelewem.

Chciałbym się zarejestrować w sklepie, ale mam jedno pytanie, czy rejestracja pociąga za sobą jakieś konsekwencje. Prosiłbym o wyjaśnienie.

Zarejestrowanie się nie ma żadnych "ubocznych" konsekwencji a daje kilka dodatkowych możliwości. Rejestracja w sklepie jest bezpłatna, nie zobowiązuje do zakupów w naszym sklepie.

Zamierzam kupić w tym sklepie aparat cyfrowy i chcę wpłacić pieniądze na konto. Mam pytanie: czy do aparatu cyfrowego dodać koszt transportu lub czy opłata za transport będzie pobrana w momencie dostarczenia produktu?

Po złożeniu zamówienia pojawi się ostateczna kwota, prosimy jeszcze nie przelewać pieniędzy. Jeśli zamawiany towar zostanie skompletowany, wyślemy maila. Po dokonaniu przelewu, zamówienie zostanie zrealizowane i wysłane, gdy pieniądze zostaną zaksięgowane na naszym koncie.

Czy jest możliwość żeby towar zakupiony u Was dostarczyła Poczta Polska a nie kurier? Z uwagi na szybkość i pewność dostawy, nie ma takiej możliwości. Paczki wysyłamy tylko kurierem.

Przez przypadek zamówiłem kartę pamięci, bo chciałem sprawdzić ile będzie kosztować przesyłka. Chciałbym je odwołać. Do kogo się zwrócić ?

Na podane w zamówieniu konto e-mail powinno przyjść potwierdzenie zamówienia. Proszę wysłać e-mail do "osoby realizującej zamówienie" z prośbą o anulowanie zamówienia. Jeśli takiego potwierdzenia nie otrzymałeś, wyślij taką informację pod ogólny adres obsługi sklepu.

                                                  
Mieszkam w województwie mazowieckim i oczywiście za dostarczenie zestawu odpowiedzialna jest firma DPD. Czy w momencie wydania przez Państwa towaru firmie DPD zostanę poinformowany o numerze listu przewozowego, tak abym mógł na bieżąco sprawdzać lokalizację przesyłki?

Tak. Po przekazaniu zamówienia do działu wysyłki, spakowaniu i przekazaniu paczki kurierowi, zamawiający otrzymuje e-maila o nadaniu paczki wraz z numerem listu przewozowego.

Jak wygląda procedura odbioru towaru od firmy kurierskiej?

Po dowiezieniu sprzętu należy dokonać płatności (w przypadku wybrania płatności za pobraniem). Następnie należy w obecności kuriera sprawdzić paczkę czy zamawiany towar nie ma uszkodzeń fizycznych, czy jest zgodny z zamówieniem itp. - kurier ma obowiązek zaczekać. W przypadku nieścisłości trzeba spisać protokół szkody.

Przebywam obecnie w Anglii. Chciałbym się dowiedzieć czy byłaby możliwa przesyłka do Anglii produktów zakupionych w waszym sklepie?

Istnieje możliwość otrzymania paczki za granicą, jeśli tylko odbiorcą jest firma lub instytucja. Aktualnie wysyłamy do wybranych krajów Europy, m.in. Anglii

Co się stanie z przesyłką jeśli kurier nie zastanie nikogo w domu, oraz czy jest możliwe określenie konkretnego dnia przyjazdu kuriera?

Kurier zostawi awizo, tak samo jak w przypadku Poczty. Wówczas należy zadzwonić do firmy kurierskiej, aby określić dokładną godzinę, o której kurier będzie mógł dostarczyć paczkę z zamówieniem

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl